HOŞ GELDİNİZZ

merhaba arkadaşlar sayfama hoş geldiniz hepiniz

iyi vakit geçirmeniz dileğiyle...

26 Mayıs 2011 Perşembe

boğuyor artık bu şehir beni...

boğuluyorum...
bu şehir dar geliyor artık bana.
çekip gitmek istiyorum bir gece yarısı,ansızın...
tek kelime etmeden,sessizce.....

boğuyor artık bu şehir beni,
tüm özlemlerimi almak istiyormuşcasına,
tüm hayallerimi çalacakmışcasına...

gitmek istiyorum,
hüngür hüngür ağlayarak,
haykıra haykıra,bagıra bagıra,
tüm nefretimi kusarak gitmek istiyorum...

boğuyor artık bu şehir beni,
hayatımı elimden alıyormuşcasına,
geleceğe inşa ettiğim mutluluğumu yıkıyormuşcasına...

kaldıramaz bu  büyük acıyı küçük bedenim,
dayanmaz bu ızdıraba minik kalbim,
boğuyor artık bu şehir beni,
gitmek istiyorum,gitmek istiyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder