HOŞ GELDİNİZZ

merhaba arkadaşlar sayfama hoş geldiniz hepiniz

iyi vakit geçirmeniz dileğiyle...

25 Mayıs 2011 Çarşamba

uzun aradan sonra....

evet uzun bir aradan sonra sevdigim ama yapmadığım işim olan yazmaya (kendi çapımda) tekrar başladım...
bu bloguda henüz yarım saat dahi olmadı açalı :)
e ilk yayınımı bu şekilde yapayım dedim çünki bu yazıyı hakeden birisi var  YUSRA CEYLAN.
 yazmaya tekrar başlamam için üsteleyen,baskı kuran,fikirlerimi değiştiren arkadaşım yusra....
iyiki varsın....
 dediğim gibi ilk yazımı,ilk hakkımı bu şekilde kullanmak istedim umarım beğeneceğiniz yazılarla çıkarım karşınıza bir dahaki sefere....

2 yorum:

  1. ben iyi yazılar çıkaracağına inanıyorum.. yazılarının daim olması dileğiyle... hayırlı uğurlu olsun diyerekten ilk yorumunu da al istedim :D

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkur ederim....insallah oyle olur

    YanıtlaSil